Netwerk voor mantelzorgers, van maandag tot zondag

02 januari 2019 - 16:12
Mieke . plaatste een vraag

Wat wens jij je medemantelzorgers toe in 2019?

Heb je wensen voor de andere mantelzorgers op ma-zo die je wil uiten? Laat het hier weten!


6
02 januari 2019 - 17:37
camilla s. liet reactie achter

Ik wens jullie allemaal een gelukkig, vredevol, gezegend en gezond 2019.
Mogen we met lieve woorden en goeie gedachten , alsook met tedere gebaren elkaar geborgenheid geven .
Het gaat jullie allemaal goed . veel moed
Veel liefs Milla

02 januari 2019 - 17:39
NOÊLA D. liet reactie achter

Beste Mantelzorgers
Ik wens veel geduld en kracht bij het opnemen van jullie zware taak.
Noëla d.

06 januari 2019 - 12:02
jeannine T. liet reactie achter

torel jeannine
beste Mantelzorgers,
ik wens jullie veel hulp, geduld en tijd voor jezelf, om deze zware en alledaagse taak te kunnen volhouden, en toch van elkaar nog te kunnen genieten,
vanharte, jeannine

10 januari 2019 - 19:29
Janien N. liet reactie achter

... alle mantelzorgers, alle mensen die zorg nodig hebben een wondermooi nieuw jaar!

Liefdevolle hartverwarmertjes
Deugddoende knuffels – hartelijke groeten
De warmte van het samen-zijn, het genieten van 't samen doen
het genieten van magische momentjes groot en klein, het genieten van elkaar
dromen van vrede, dromen van wat nog komen moet ... van wat nog komen mag
365 dagen boordevol verwondering, knipoogjes, schouderklopjes, bewondering, geduld
365 dagen vol geluk en liefde, veel warme liefde, wederzijds respekt, moed, durf, kracht
Zorg goed voor elkaar! Zorg heel goed voor jezelf!

15 februari 2019 - 19:04
Elisabeth P. liet reactie achter

Iedereen meer hulp van de Belgische regering i.p.v. aan die zogezegde klimaattoestanden en meer begrip voor alle mensen in deze toestanden waar men niet heeft om gevraagd. Een degelijk inkomen voor iedere Belg die altijd hard heeft gewerkt en zijn steentje heeft bijgedragen aan ons klein landje en die nu in de "shit" zit en in die van her naar der wordt gesleurd om toch maar te weten te komen op wat men recht op heeft, als men al een antwoord krjgt ????????????? En voor alle mantelzorgers die er altijd zullen zijn en die nodig zijn ongeacht vriend, familie, bedgenoot of anders, go for it, eens zal er iemand toch zijn die ons zal waarderen maar dat krijgen we al van ons lotgenoten xxxxxxxxxxxxx

07 maart 2019 - 21:10
Els S. liet reactie achter

Ik zou zo graag iets positiefs willen zeggen omdat ik van nature een optimist ben, maar helaas moet ik mij voor 100 procent achter Elisabeth P. scharen.
In dit land is er geld zat om te verkwisten, de gewone man betaalt zich immers blauw aan belastingen, maar de mantelzorger mag blij zijn als hij/zij een schouderklopje krijgt. Zo ‘waardevol’ zijn we dus. Dit is echt niet OK! Hallo politici?! Dit is geen nieuw probleem van vandaag, hoor! Al jaren hoor ik organisaties en politici zeggen: wij trekken de kar van de mantelzorger. Dat moet toch wel een heel zware kar zijn dan, want na tien jaar voltijdse mantelzorg sta ik toch nog steeds met lege handen!
Ik wens mijn medemantelzorgers dus ook toe dat ze behalve het begrip en de erkenning van hun lotgenoten ook eindelijk eens financiele hulp krijgen van de overheid in de vorm van een degelijke compensatie voor inkomensverlies en/of voor het on hold zetten van je eigen leven, dat mantelzorgjaren voor het pensioen meetellen als gewerkte jaren, een uniforme en fatsoenlijke gemeentelijke mantelzorgpremie zonder al die condities waardoor diegenen die er net recht op zouden moeten hebben toch weer uit de boot vallen, enz...

Alleen ingelogde gebruikers kunnen een reactie toevoegen. Je kan hier inloggen of hier registreren als je nog geen account hebt.