Netwerk voor mantelzorgers, van maandag tot zondag

18 januari 2019 - 10:16
Mieke . plaatste een vraag

GEZOCHT: mantelzorgers van mensen met een slikstoornis

Ben of ken jij een mantelzorger van iemand met een slikstoornis? Wil jij meewerken aan een website om lotgenotencontact te creëren? Dan zijn Charlotte en Benthe, twee studenten logopedie naar jou op zoek!

In het kader van hun bachelorproef wordt er een ondersteunende website voor personen met slikstoornissen ontwikkeld: www.levenmetdysfagie.be. Hiervoor zijn ze op zoek naar getuigenissen.

Ben jij geïnteresseerd of ken je iemand die zou willen meewerken aan dit project? Of wil je graag meer info? Neem dan zeker contact op via een van onderstaande e-mailadressen!
Charlotte Bertrem – charbert2@student.arteveldehs.be
Benthe Bosmans – bentbosm@student.arteveldehs.be


2
09 februari 2019 - 21:40
Sonja L. liet reactie achter

Charlotte en Benthe zijn vandaag 9/2/2019 bij ons geweest voor het interview. ik wens hen heel veel succes met hun bachelorproef.

08 april 2019 - 19:17
Lysiane R. liet reactie achter

Hello,
In april 2007 werd de peg-sonde verwijderd bij mijn zoon. Van dan af hebben wij moeten zoeken hoe hij het best vast voedsel kon slikken. Momenteel moet het overgrote deel van de voeding gemixt worden en de dranken moeten ingedikt worden. U kunt mij bereiken op volgend adres: lysiane.rottiers@telenet.be
Met vriendelijke groeten

Alleen ingelogde gebruikers kunnen een reactie toevoegen. Je kan hier inloggen of hier registreren als je nog geen account hebt.