Netwerk voor mantelzorgers, van maandag tot zondag

10 mei 2018 - 12:29
Amber B. plaatste een vraag

Enquête mantelzorg (Bachelorproef)

Goedemiddag,

Bent u mantelzorger voor een thuiswonende dementerende (65+) of kent u iemand die dit doet? Dan bent u altijd welkom om deze enquête in te vullen!
Het zou mij enorm helpen om een beeld te creëren over de zorgsituatie en hoe u dat als mantelzorger zijnde ervaart.
De enquête is volledig anoniem en deze resultaten worden verwerkt in mijn Bachelorproef dat betrekking heeft op de aanwezige ondersteuning/omkadering voor mantelzorgers.

Alvast bedankt!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfEwHcMkUreF0_sEnct5juomJ9TjKRL0D4V8LaDy6yJ0f4XTA/viewform?usp=sf_link

Mijn vader is samen met zijn zussen mantelzorger voor mijn dementerende grootmoeder. Zelf ga ik voornamelijk langs voor enkele uurtjes gezelschap. Ik geniet enorm van mijn bezoek, ookal herkent mijn grootmoeder mij niet goed meer.
Net het niet meer herkennen van en het verliezen van handelingen is voor de omgeving zo zwaar. Zelf voel ik dit soms ook, maar voornamelijk haar eigen kinderen.

Alleen ingelogde gebruikers kunnen een reactie toevoegen. Je kan hier inloggen of hier registreren als je nog geen account hebt.