Netwerk voor mantelzorgers, van maandag tot zondag

18 januari 2018 - 09:50
Mieke . plaatste een vraag

Masterstudent Bestuurskunde en Publiek Management heeft jullie hulp nodig!

Wat?
De mantelzorger neemt een belangrijke rol op in onze samenleving. De introductie van een systeem van persoonsvolgende financiering voor personen met een beperking verandert echter de context waarin de mantelzorger zich bevindt. In Vlaanderen is er dringend nood aan onderzoek om na te gaan welke effecten een dergelijk systeem heeft op de mantelzorger.

Onderzoek?
In het kader van dit onderzoek is het belangrijk om mantelzorgers te bereiken die bereid zijn om geïnterviewd te worden. Het interview zal focussen op de mogelijke effecten van persoonsvolgende financiering op de mantelzorger. Het interview beperkt zich in tijd en houdt voldoende rekening met de privacy van de geïnterviewden.

Wie?
Ik ben op zoek naar mantelzorgers van meerderjarige personen met een beperking die een beroep doen op persoonsvolgende financiering.

Contact?
Indien u interesse hebt en mijn onderzoek graag verder helpt, kan u mij steeds contacteren.
Björn Carré
Master Bestuurskunde en Publiek Management
Bjorn.Carre@UGent.be
0471/46.36.90

Alleen ingelogde gebruikers kunnen een reactie toevoegen. Je kan hier inloggen of hier registreren als je nog geen account hebt.