Netwerk voor mantelzorgers, van maandag tot zondag

16 december 2017 - 16:46
Steffi D. plaatste een vraag

Zoektocht respondenten thesis

Ik ben masterstudente Sociologie aan de Universiteit van Antwerpen. In het kader van mijn thesis voer ik onderzoek naar de ervaringen van mantelzorgers die zorgen voor hun eigen partner. Ik wil nieuwe inzichten verwerven in de ervaringen van partner-mantelzorgers. Ik vraag me af hoe het verzorgen een impact heeft op uw relatie en hoe jullie dit ervaren?

Voor deze studie ben ik op zoek naar respondenten die bereid zijn om hun ervaringen te delen tijdens een interview. Beide partners wil ik graag apart interviewen.

Concreet ben ik op zoek naar:

· 6 koppels waarbij de ene persoon mantelzorger is die de volledige zorg op zich neemt en waarvan de partner hulpbehoevend is

· waarvan beide individuen bereid zijn om deel te nemen aan het onderzoek

Het interview zal plaatsvinden in februari of maart 2018. De resultaten van het onderzoek zullen anoniem verwerkt worden.

Indien u meer informatie wenst, mag u mij steeds contacteren. Indien u geïnteresseerd bent om deel te nemen aan het onderzoek mag u uw gegevens achterlaten onderaan en dan neem ik later contact met u op.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Alleen ingelogde gebruikers kunnen een reactie toevoegen. Je kan hier inloggen of hier registreren als je nog geen account hebt.