Netwerk voor mantelzorgers, van maandag tot zondag

05 januari 2017 - 15:13
Mieke . plaatste een vraag

Wat zijn jouw goede voornemens voor 2017?

Heb jij goede voornemens voor 2017? Laat het ons weten!


5
05 januari 2017 - 15:18
Kris G. liet reactie achter

Naast het zorgen voor iemand anders, wil ik ook meer voor mezelf zorgen!

05 januari 2017 - 15:23
Peter D. liet reactie achter

Meer op de hoogte zijn van alles rond zorg en mantelzorg

06 januari 2017 - 15:34
erika D. liet reactie achter

Proberen om ondanks mijn psoriasisch arthritis toch op vakantie te kunnen gaan. Probleem : mijn samenwonende vriend zit het niet zitten en komt met allerlei doemdenken aanzetten.

18 januari 2017 - 18:25
Guido V. liet reactie achter

De planning van de vakanties is al opgestart. Ik ga beter luisteren en communiceren, daarom ben ik hoorapparaten aan het testen. Zo kan de zorg voor mijn echtgenote ook alleen maar verbeteren, want dat blijft altijd het belangrijkste.
Hopelijk kan ik binnenkort terug de fiets op wanneer het weer het toelaat. De winter kilo's moeten er af.
Muziek spelen blijf ik ook regelmatig doen, want er dienen zich weer optredens aan.
Mijn vrouw betrek ik hier zo veel mogelijk in en de wekelijkse activiteiten blijven we samen door lopen.
Kortom, het jaar zal weer te kort zijn.

18 januari 2017 - 20:23
Rita V. liet reactie achter

Ik ga proberen om goed voor mezelf te zorgen en regelmatig "me-time" te nemen. Als ik goed voor mezelf zorg kan ik ook goed voor mijn man zorgen, en gewoon samen van de kleine dagdagelijkse dingen genieten.

Alleen ingelogde gebruikers kunnen een reactie toevoegen. Je kan hier inloggen of hier registreren als je nog geen account hebt.