Netwerk voor mantelzorgers, van maandag tot zondag

08 mei 2019 - 10:05
Cindy C. plaatste een vraag

Contactgroepje Limburg

Hallo collega-mantelzorgers.
Ik weet niet of dit de goede plek is maar:
Ik zorg nu 16 jaar voor mama, sinds kort is alles heftiger geworden omdat ze uitbehandeld is. Meer en meer heb ik de behoefte om met mensen te praten, lachen, huilen die echt begrijpen welke emoties, verantwoordelijkheden je als mantelzorger ervaart. Is er een groepje in Limburg (dit omdat verre verplaatsingen voor mij uitgesloten zijn) of mensen die eens samen een kopje koffie (en stukje taart) willen delen? Groetjes Cindy


2
14 juni 2019 - 11:00
Janien N. liet reactie achter

Lotgenotencontact is zo belangrijk - ik zorg ook 7/7 - 24/24 voor mijn man en soms, heel soms wordt he tmij ook allemaal te veel en zou ik er de brui aan willen geven maar als je dan iemand hebt die je begrijpt, en even mee je hobbelig levenspaadje opwandelt, je de hand reikt dan kan je weer verder! Ik wens het je toe Cindy ... jammer genoeg woon ik niet in je buurt (woon aan 't zeetje) anders stond de koffie en de taart voor je klaar ... ik duim dat er snel iemand reageert uit je omgeving! En zorg goed voor jezelf! Hartverwarmende groet van Janien

23 augustus 2019 - 16:09
Cindy C. liet reactie achter

Janien, ik zie je berichtje nu pas. Ja af en toe eens je hart luchten, een ontspanmomentje en je kan weer bergen verzetten. Dank voor je lieve berichtje en voor jou ook: zorg goed voor jezelf. groetjes Cindy

Alleen ingelogde gebruikers kunnen een reactie toevoegen. Je kan hier inloggen of hier registreren als je nog geen account hebt.