Netwerk voor mantelzorgers, van maandag tot zondag

27 oktober 2021 - 18:01
Ahmed E. plaatste een vraag

Ervaringen

Beste mantelzorgers,
Is er iemand geïnteresseerd om ervaringen te delen en evt samen iets te gaan drinken?
Gr, Ahmed en Beatrice


4
03 november 2021 - 20:17
Sylvain C. liet reactie achter

Mag ik uw woonplaats kennen Ahmed? Ik woon in het Limburgse Helchteren.
Dank voor uw antwoord.
Sylvain

06 november 2021 - 15:37
Ahmed E. liet reactie achter

Dag Sylvain sorry voor laat antwoorden ik heb het later gezien ik woon in brussel waroom wilt u weten waar ik woon ? Met beste groeten ahmed

07 november 2021 - 19:01
Sylvain C. liet reactie achter

Dag Ahmed,
de vraag kwam er wegens uw oproep van 27-10-2021.
Brussel is voor mij wel te ver om aan uw verzoek te voldoen.
Niettemin mijn beste groeten.

24 november 2021 - 00:09
Christine P. liet reactie achter

Je kan aansluiten bij een mantelzorgcafé waar mantelzorgers op regelmatige basis samenkomen om ervaringen uit te wisselen en bij te praten. Er worden soms ook sessies georganiseerd met sprekers over thema's die mantelzorgers aanbelangen of zelfs uitstappen.

In het Brusselse weet ik dat er een nieuw mantelzorgcafé is in Ukkel. Het is niet echt in een café maar bv in het lokaal dienstencentrum of een zaaltje ergens.

Je kan deze pagina in de gaten houden voor de mantelzorgcafés: https://ma-zo.be/events/

Er is nog geen nieuwe datum voor Ukkel, er was een samenkomst op 23/11. Ik heb je bericht net te laat gezien.

Ik zal info posten hier als ik de nieuwe datum ken. Als je interesse hebt en graag uitgenodigd wordt voor Ukkel, kan je op de mailinglijst gezet worden. Dan zet ik hun contactgegevens hier.

Alleen ingelogde gebruikers kunnen een reactie toevoegen. Je kan hier inloggen of hier registreren als je nog geen account hebt.